דרעי: "ש"ס תתמוך במשה כחלון"

חדשות קול חי No Comments on דרעי: "ש"ס תתמוך במשה כחלון"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מי שהעניק היום כותרות פוליטיות הוא יו"ר מפלגת ש"ס, ח"כ אריה דרעי, שהצהיר  כי מפלגתו תשתף פעולה עם משה כחלון, שהודיע בשבוע שעבר באופן רשמי על הקמת מסגרת פוליטית חדשה. דרעי הדגיש כי "אם יהיו לו עוד עשרה מנדטים נוכל ביחד לשנות – כחלון הוא חברתי, הוא גדל איפה שאני גדלתי. שנינו גדלנו במצוקה".

"אחרי הבחירות יהיו שחקנים אחרים. כחלון יקבל מאיתנו את מלוא שיתוף הפעולה – גם אם יקח לי מנדט אחד פה או שם, כחלון זה בשורה. לא ניאבק אחד עם השני: ההיפך, יבורך – ברוך הבא למועדון".

דרעי הוסיף כי "ההנחה של ראשי הקואליציה היא שבשנה הקרובה אין בחירות, אני גם חושב שבשנה הקרובה לא יהיו בחירות, רק הנושא המדיני יכול לשנות את תמונת המצב".

כמו כן אמר דרעי כי "בקדנציה הבאה נהיה מפלגה שמובילה את המלחמה בשכבות החלשות – יש לי תוכנית סדורה עם אנשי מקצוע, נצרף גופים נוספים ואנחנו מקווים לצאת מכל מה שעברנו".

כאמור, בשבוע שעבר הודיע השר לשעבר כחלון למנכ"ל הליכוד על ביטול חברותו במפלגה. בעקבות זאת, צפוי כחלון לעזוב גם את מרכז הליכוד שבו הוא חבר. גורמים בליכוד מתחו ביקורת על העובדה שכחלון פועל להקים גוף פוליטי חדש כבר חודשים ארוכים, אך נותר חבר בליכוד עד היום.



0 תגובות